Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb me 2 weken geleden aangem bij een sms dienst en in die tijd hebben ze al 20 euro prepay belteg afgesch terwijl ik geen sms heb gehad?

hoe kan dit? telnr weet ik niet om stop te zetten,heb AH prepay

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

stuur een sms met stop naar 255 als het een premium sms dienst betreft.... bel anders met 0900-9596 is de klantenservice van ah mobile.....

Toegevoegd na 51 seconden:
255 stopt alle sms diensten, dus ook als je je hebt opgegeven voor fileinformatie... deze eindigt dan ook....

Toegevoegd na 4 minuten:
overigens heb je jezelf aangemeld bij een smsdienst. dit betreft meestal een soort van abonnement.... dat betekent dus dat je een x aantal smsjes ontvangt per week/dag waar je dus een behoorlijk bedrag voor betaalt....

Toegevoegd na 1 dag:
Je kunt de stopcode ook opzoeken op www.smsgedragscode.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kijk naar het nr dat je belt en sms terug stop
lukt het niet dan zoals hiervoor beschreven
heb zelf een jaar 35 euro per mnd betaaltd voor zo een grap had de ringtone aangevraagt van gerrard en hazes nooit ontvangen hoor maar steeds een smsje naam holland.en dan maar wissen toch betalen auto abonement
ga ik eens kijken zie je dit staan binnen 1 uur was ik ervan af .er is een site waar de nr staan.om af te melden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heeft bij een 2 maanden bijna 80 euro gekost voor ik het doorhad dat ik een sms abonnement had. Met Stop naar betreffende nummer kun je dit stopzetten. Is dan gelijk afgelopen. De volgende rekeningen waren een heel stuk lager. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding