Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ervaringen mobiel internetten hollandsnieuwe betouwbaar??

Ik heb nu twee maanden geleden HN abo besteld. Wat er al eerder werd beschreven over de ingangsdatum van het contract kan ik bevestigen. Het lijkt bij het bestellen op de site, alsof je de mogelijkheid hebt om het abo bv over een maand te laten ingaan. Maar ze sturen je de sim kaart gelijk op. En dan wordt hij binnen korte tijd automatisch geactiveerd. (check de site voor het exacte aantal dagen).

Verder had ik nummer behoud aangevraagd, wat in mijn geval vlekkeloos is verlopen. Op de afgesproken dag werd alles overgezet. Tot die tijd was ik in staat om te bellen met een tijdelijk nummer van HN.

Tot nu toe ben ik tevreden als het gaat over de telefonie en sms diensten. Geen enkele probleem hiermee.
Wel heb ik enkele vraagtekens bij het mobiel internet. Mobiel internetten is in mijn geval niet echt betrouwbaar. En ik vraag me af of dit ligt aan mijn toestel (Acer betouch 130) of aan HN. Mijn vriendin heeft hetzelfde toestel en daar valt ook regelmatig geen verbinding te leggen met mobiel internet van Hollandsnieuwe.
Ik hoop natuurlijk op meer reacties om te kijken waar het aan ligt. HN? of mijn toestel?

Kortom, een goede ervaring als het gaat om afhandeling van afsluiten abo en nummerbehoud. Bellen en SMSen prima. Internet onbetrouwbaar??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

U kunt ook even kijken op Trosradar, zij hebben hier een rubriek over:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=91124

Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hollandsnieuwe is een dochter van Vodafone en maakt dus ook gebruik van het netwerk van Vodafone. Heb geen negatieven ervaringen met mobiel internet van Vodafone maar dan hangt echt totaal van je locatie af. Drukte van het netwerk, dekking, e.d. Is erg lastig te zeggen dus.

Vraag eens naar ervaringen met Vodafone mobiel internet bij mensen die bij jou in de buurt wonen, daar krijg je de beste antwoorden van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding