Is het mogelijk, dat een ingesproken voicemail bericht, pas 11 dagen later op mijn mobieltje aankomt?
Als ik mijn mobieltje aanzet, en er is een voicemail-bericht (iemand probeerde mij te bellen en spreekt een bericht in) dan begint mijn mobieltje luidkeels te piepen, en er verschijnt een berichtje in het venster dat er een voicemail bericht is. Ik moet dan even een 4-cijferig nummer bellen om dat bericht te beluisteren. Dat gaat al jaren zo, en zonder problemen.
Gisteren (15 mrt) zette ik mijn mobiel aan, en ontving 2 voicemailberichten van 4 maart. Ik ben 100% zeker, dat mijn mobieltje tussen 4 en 15 maart diverse keren AAN heeft gestaan, en er toen geen voicemail berichten waren. Want dat had ik moeten horen en zien.
Wat is hier aan de hand?
Reaktie Tmobile klantenservice: "vreemd, want een voicemalbericht is maar 3 dagen "houdbaar", en dan verdwijnt het. Mogelijke oorzaak: storing op het netwerk. Het voicemail-berichtje wordt dan dagenlang constant verstuurd zonder aan te komen. Oplossing: batterij loshalen, toestel wordt dan gereset, en probleem is verholpen".
Hoe geloofwaardig is dit verhaal?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.