Waarom komt een kwart van mijn verstuurde smsjes niet aan bij de ontvanger?
Ik heb een LG KF700 van een dik half jaar oud. Hierbij heb ik een Vodafone abonnement + onbeperkt smsen.
De eerste maand dat ik deze telefoon had, had ik mijn oude simkaart er nog in zitten (KPN). Sinds ik mijn nieuwe Sim kaart van de Vodafone in mijn telefoon heb zitten komen sommige smsjes niet aan. Soms op een dag wel 5 van de 10 en een andere dag komen alle smsjes wel aan, dit verschilt dus erg.
Ik ben hiermee al naar de winkel terug geweest en ik heb de klantenservice ook al meerdere keren aan de telefoon gehad.
De volgende akties heb ik al ondernomen:
- Ik heb mijn Vodafone simkaart in mijn oude toestel gestopt. Tijdens deze 2 weken zijn, zover ik weet, alle smsjes aan gekomen en heb ik ook alle smsjes wel ontvangen.
- Mijn Simkaart is in de telefoonwinkel gekopieerd en deze kaart heb ik in mijn telefoon gedaan. Deze nieuwe Simkaart heeft dezelfde problemen, want die zit er nu ook nog in.
- Mijn telefoon is ook al opgestuurd geweest. Ik was hem 3 weken kwijt. Het leek of alles het wel weer deed, maar al snel kwamen er toch weer problemen met het ontvangen en verzenden van smsjes..
Nog steeds niet van het probleem af dus.. en mijn vraag is dan ook of iemand misschien nog een idee heeft waar dit aan zou kunnen liggen? Ik wil er morgen weer mee terug naar de winkel waar ik hem heb gekocht.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.