even ervaring van ouders gevraagd over mobiel gedrag kids
Ik zou graag eens willen weten hoe jullie dat doen.
De kids hebben een abonnement met best wel ruim beltegoed en ook voor sms.
Nu weet ik dat het tegenwoordig trent is om daar overheen te gaan.
Meestal gaat het goed,maar in tijden van vakantie of spannende dingen gaat het wel eens goed mis,en gaan ze tussen de 15- 40 euro over hun budget heen,1x kijk je wel door de vingers,en gaat het weer effe goed,maar dan weer mis.
Mijn vraag is: "hoe doen jullie dat,laten jullie ze het bedrag zelf betalen,van hun zakgeld,doen jullie de helft,zetten jullie abonnement meteen stop(als mogelijk),
Ik ben hier gewoon heel nieuwsgierig naar.
Toegevoegd na 18 minuten:
kids zijn 16-(zonder baantje) en 18 (sinds 1 week klein baantje),we wonen 12 km van school af,moeten ook met fiets,we hebben ze abo. gegeven omdat wij er dan zeker van zijn dat ze ook in nood ons ten alle tijden kunnen bellen.
Toegevoegd na 16 uur:
GOED GESPREK MET KIDS_UITKOMST
We hebben eens een goed gesprek met kids gehad,en we zijn eruitgekomen.
We gaan het volgende doen,we storten paar dagen voor dat het abonnement moet worden betaald het bedrag op hun rekening,ze houden zelf bij wat hun beltegoed is,ze zijn zelf verantwoordelijk dat het hele bedrag wordt betaald,is er een bijbetaling bij gaat dat dus van hun rekening af.
We hebben afgesproken dat dit per 1 mei ingaat,dus ze hebben ,2 maanden om al het evt ,restboete zelf te sparen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.