Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goede smartphone ?? ik wil graag een mobieltje nemen , ben 3 jaar uit principe zonder geweest en wil nu wel eens internet enzo on the go

ik zat te denken aan een iphone of een htc , maar welke , en wat voor abonnement is redelijk ? inclusief internet , en wat is die datalimiet waar je wel eens wat van ziet , , , ik heb eens zitten kijken online , maar ik ben er zo niet in thuis !! help ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Zelf heb ik een iPhone 3G, en ben er zeer tevreden mee. De applicaties die je erop kan zetten (programma's) vind ik persoonlijk leuker dan die de htc heeft (mijn vriend heeft en htc) maar de verschil tussen de applicaties word wel steeds kleiner. De abonnement bij mij bestaat uit 150 belminuten en 150 sms en onbeperkt internet. Het klinkt misschien als weinig belminuten, maar ik bel minder aangezien ik veel via de mail en whatsapp (gratis sms applicatie) kan regelen. Wel ben ik 30 euro per maand kwijt en heb ik een 2 jarig contract. Als je voor een htc gaat is het volgens mij wel goedkoper dan de iPhone, en de verschil tussen de twee systemen word steeds kleiner, dus in principe, als je goedkoper uit wilt zijn, is de htc geschikter. En toch, vind ik de iPhone fijner, maar dit is niet gebaseerd op feiten :p dus.. Hopelijk heb je iets aan mijn advies :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf altijd een hekel gehad aan een touchscreen telefoon maar ben toch vorig jaar overstag gegaan voor een iphone en ik zou niet meer zonder kunnen en willen.
Echt een geweldige uitvinding joh.
Altijd en overal internet bij je wat bijna net zo snel is als je internet op je gewone pc !!
Het is eigenlijk gewoon een inimini laptop.
En de applicaties die je erop kint zetten zijn ook zo leuk !!

Een Blackberry is ook een smartphone maar de toetsen van zo'n ding zijn zo verschrikkelijk klein dat als je lange nagels hebt je niet eens normaal een smsje kunt maken.
Tegenwoordig heb je zoveel smartphones en zo dus ook de HTC en de Samsung galaxy S maar als ik kijk naar de snelheid en het vloeiende werken vam het toestel met pagina's bekijken en foto's doorlopen is de iPhone zo vloeiend !!

Ik kan je echt aanraden een iPhone te nemen !!

Succes met je keuze ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen hacker of jailbraiker bent, niet geniaal met apparatuur. Maar toch wil profiteren van interssante of leuke stuff raad ik je een i phone aan. Als je er mee doet waar ie voor hs heb je er veel lol van. Vriendinnen die koZen voor een ander hebben er spijt can als ze zien hoeveel leuks je me de i phone kan. Alleen i tunes is ff wennen.
Qua geld en verbruik is ie overzichteljjk en hief je niet over je bundel. Goed kiezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iphone 4 met abbonement, samsung wave of galaxy, blackberry bold 9780, htc desire pro, blackberry torch,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing