Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefoonterreur?

Ik word iedere 10 minuten gebeld door het nummer 067364444400 (12 cijfers).

Na het opnemen hoor ik niets.

KPN gebeld maar zij kunnen er niets aan doen.

Tips als b.v. infofilter instellen, doorschakelen naar mobiel omdat het een sms kan zijn en op internet gevonden codes invoeren werken niet.

Hebben jullie misschien ervaring met deze terreur en een oplossing om er snel van af te komen zonder een nieuw nummer aan te vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik lees dit net op een forum;

Voor alle mensen die met het probleem zitten dat ze 's nachts wakker worden gebeld door 067364444400 staat het antwoord al meerdere malen genoemd op deze pagina. Ga het menu 'berichten' van de telefoon en voer bij service centrum 2 het volgende nummer in:06736444440
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is het nummer van een SMS centrale.
Jouw toestel ondersteund dit niet, je zou hem dus zo in kunnen stellen dat hij dit nummer blokkeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is volgens mij een automatisch nummer van een pakjesbezorger. Kan je je telefoon niet zo instellen dat ie dit nummer weigert?
Vervelend, inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ... ik heb ze alle 267 gelezen
Het lijkt me een computer die contact probeert te krijgen,
vraag het eens na bij je internet provider

Toegevoegd op 25-06-2009 11:22:19
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1271746/33
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook last van dit soort spooktelefoontjes en die schijnen voornamelijk voor te komen bij bellen via een internetprovider. Ik gebruik bellen via xs4all en de helpdesk heeft me hier niet mee kunnen helpen. Het is ook wel een beetje eng, want het voelt als een check of je thuis bent.

Oplossing? Bellen via internet opzeggen en weer een normale kpn lijn nemen, als is dat dan wat duurder.

Wellicht heb je een normale lijn en is mijn ervaring niet op jouw situatie van toepassing, maar zijn alleen de problemen hetzelfde.

Succes!
(Lees meer...)
paulus811
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding