Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone ingebouwde speakers

Mijn ingebouwde speakers doen het Sinds kort niet meer ik weet zelf niet waarom. Dus ik kan geen music luisteren of andere geluiden maar ik kan wel gewoon telefoneren dan degene wel horen Aleen hoor ik mijn telefoon niet afgaan Aleen trillen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen afentoe werken me speakers weer maar dat duurt dan ook niet voor lang maar 10 hooguit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Misschien zit er vuil in de ingang van waar je de koptelefoon plug in moet doen. Of er blijft daar wat hangen. Hij denkt dan dat de koptelefoon erop zit. Op het Iphoneclub forum heb ik deze klacht wel gelezen. Probeer er eens in te kijken. En er desnoods heeeeeel voorzichtig met een paperclipje in te komen. Of uit te blazen of met de stofzuiger de ingang leeg proberen te zuigen. Wel heeel voorzichtig allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het betekent maar één onvermijdelijk ding, naar een Apple service center met deze iPhone.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een iPhone heeft maar een Loud speaker die zit rechts onder je home button, deze is waarschijnlijk kapot. Misschien een stomme vraag maar heb je het geluid wel aan staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing