Kan de batterij van mijn Nokia telefoon zijn opgelost in de wasmachine?
Wellicht een hele rare vraag, maar gisteren vond ik mijn Nokia 6301 in de wasmachine -- deze had een heel programma op 40 graden meegedraaid.
Het vreemde was -buiten het feit dat de telefoon hierna nog feilloos functioneerde- dat het klepje aan de achterzijde van de telefoon stevig dichtzat, maar de batterij was verdwenen.
Zelf heb ik de batterij er niet uitgehaald en er is ook niemand in mijn omgeving die dat gedaan kan hebben.
Kan het zijn dat de inhoud van de batterij heeft gereageerd met de hoge temperatuur, en dat deze zo van binnenuit is opgelost?
Het lijkt me heel sterk, maar nog sterker lijkt me dat de telefoon in de wasmachine is opengegaan, en weer netjes is dichtgeschoven nadat de batterij eruit gevallen is. Het vereist namelijk een reeks van uiterst precieze bewegingen om het klepje dat de telefoon afsluit weer terug te plaatsen, en de batterij is nergens te bekennen.
Wie denkt er mee?
Ik weet dat antwoord eigenlijk al, maar dan kan het dus zijn dat je batterij net voor of net na de wasbeurt eruit is gehaald.
Maar ik heb zelf de broek met mijn telefoon erin in de wasmachine gestopt, de batterij moet er toen nog ingezeten hebben want die heb ik er nooit uitgehaald...
De telefoon kwam zonder batterij uit de wasmachine en de batterij is spoorloos verdwenen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.