Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met de mobiele telefoonprovider "Simpel"? En staat op hun online factuur de BTW apart vermeld?

Het zou inderdaad het meest voor de hand liggen om dit bij "Simpel" zelf na te vragen. Ik heb dit al tot driemaal toe per mail gedaan, maar heb na twee weken nog steeds geen antwoord ontvangen. Gezien deze slechte ervaring, vraag ik me af hoe het gesteld is met de betrouwbaarheid van deze provider?

Picture for question
14 jaar geleden
in: Telefoons

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb Simpel al 2 jaar en alles gaat prima. De BTW staat niet apart vermeld op de online factuur. Er staat wel bij dat het inclusief BTW is.
Let op als je overstapt naar Simpel: binnenkort gaan ze over naar het netwerk van T-Mobile. Als compensatie voor het mindere netwerk krijg je dan wel een half jaar lang gratis dataverkeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: