Kan iemand als je een vaste telefoon beantwoordt iets meesturen dat storing veroorzaakt in de telefoon?
Even extra uitleg denk ik.
Vanmiddag hebben mijn ouders een (engels) telefoontje gekregen dat zij de "Lucky Number" hadden en een reis naar de Bahama's gewonnen hadden, het enige dat ze nog moesten doen was op de 9 drukken.
Mijn ouders zijn gelukkig vrij nuchter (en wantrouwend) dus die hebben direct de telefoon uitgedrukt.
(en maar goed ook, want anders hadden ze zelf met de telefoonkosten naar Amerika gezeten om over andere ellende nog maar te zwijgen).
Hoe dan ook, sinds dat telefoontje zit er een storing op de (vaste) telefoonlijn. Alle vier de aangesloten toestellen hebben een irritante zoemtoon die begint al begint zo gauw de hoorn van het toestel gehaald wordt en die het hele gesprek door blijft zoemen.
Het lijkt me ergens ver gezocht, maar aangezien ik ook niet helemaal in toeval geloof wil ik hier toch vragen of het mogelijk is dat er op die manier ergens een storing in de telefooncentrale gebracht kan zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.