Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel mb verbruik je ongeveer met internet op je mobiel ?

binnenkort zijn de telefoon abonnementen met intenet (zoals vodafone met iphone4) niet meer onbeperkt er zit dan 1000 mb (dacht ik) internet bij en als je erover heen zit moet je betalen.. Maar ik heb er niet echt verstand van of dat nou veel is. Het is gewoon voor prive gebruik het internet dus even nu.nl hyves hotmail enz. Iemand die dit een beetje weet ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

1000 mb of 1 gb is vrij veel voor mobiel internet.

Ik beschik over een iPhone en mijn mails worden continu 24/24 7/7 opgehaald, gelezen, verwerkt, ...
Bovendien ben ik ook een frequente surfer en ik verbruik slechts 450 mb per maand ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan je moeilijk een antwoord op geven. Als je alleen maar het nieuws leest en je mail, dan verbruik je niet zo veel. Als je veel plaatjes of filmpjes download, dan kan het snel gaan. Muziek luisteren via internet tikt ook aan. Ook als je de telefoon gebruikt voor navigatie, kan het in sommige omstandig heden snel gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan je dat niet terug zien in de telefoon? Ik kan gewoon in de telefoon zien hoeveel ik gebruikt heb. Misschien moet je daar voor iets installeren. Ik heb zelf een telefoon met android. Hoe dat bij de iphone4 zit weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1000 MB is aan de hoge kant en is waarschijnlijk meer bedoeld om te voorkomen dat mensen hun telefoon aan hun laptop koppelen en onderweg via hun telefoon op hun laptop internetten. Het hangt er ook vanaf of je bijvoorbeeld thuis je internet via een draadloos netwerk ontvangt of niet. Bij een iPhone kun je ook je maandelijkse verbruik controleren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij normaal gebruik zoals jij het omschrijft is het onwaarschijnlijk dat je over de 1000 MB heen zult gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: