Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Iphone, zoon wilt een Blackberry, of kan hij beter een Iphone kopen?

wat is er zo leuk aan een blackberry?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Jongeren willen een Blackberry omdat ze ermee kunnen Pingen; geen idee wat het is, maar het is enorm populair.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou hij een iPhone moeten kopen? Als je zoon een Blackberry wil, zou ik die hem gewoon aan laten schaffen. De eerste prepaid Blackberry is op de markt, dus dat is een goede optie.
Ik weet niet hoe oud de jongen is, maar een dure Blackberry of nog duurdere iPhone is qua abonnement al erg duur voor een kind/tiener/puber en al helemaal als er iets kapot gaat door schuld. Dat wordt niet vergoed en vooral voor een iPhone lopen de kosten dan erg hoog op.

Dat is het nadelige plaatje van de toestellen. De voordelen zijn overal te vinden ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de iPhone kun je ook pingen. In ieder geval in november als het nieuwe iOS, 4.2 uit is. Mogelijk ook nu al nadat de iPhone gejailbreakt is.
Een Blackberry heeft een zeer matig besturingssysteem en het is eigenlijk een toestel wat hoofdzakelijk door oudere zakenmensen gebruikt wordt.
De iPhone is niet alleen heel hip en trendy, het is de beste smartphone die mementeel te koop is. Zeker het scherm is top. Er is nieteen telefoon met zo' scherp en helder scherm als de iPhone 4.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een Blackberry kun je 'pingen', een soort sms maar dan gratis (alhoewel internet voor blackberrys wel wat duurder is). Voor de rest is de blackberry waarschijnlijk ook een statussymbool; ze worden ook in de zakenwereld veel gebruikt.

Tegenwoordig is er ook een app voor Iphone (android?) waarmee je kunt pingen. Als het dus alleen om het pingen gaat kan hij ook een Iphone of Samsung Galaxy overwegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een iPhone maar mijn zoon wilde een Blackberry. Wij sturen elkaar gratis berichten via whatsapp. Hij is erg tevreden over zijn Blackberry maar ik zou er mijn iPhone nooit voor willen ruilen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een iPod touch kopen, ik heb zelf de nieuwste ,u kan er mee bellen via FaceTime dankzij de 2 camera's ,u kan nog een app installeren waarmee je voor 3 cent per gesprek belt, de nieuwe iPod is verkrijgbaar voor 230 euro de oudere is nog goedkoper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Blackberry is een mobiele telefoon die razend populair is. Het enige gekke vind ik: hij is op alle fronten slechter dan de iPhone, en maakt geen gebruik van de nieuwste technologien, ik geloof niet dat mensen hem alleen om het toetsenbord kopen. Een collega van mij heeft onlangs zo'n ding aangeschaft. Ik ben er alleen niet over te spreken. Navigeert slecht, slecht besturingssysteem, geen mooi en helder beeldscherm.

Gewoon maar een iPhone voor mij dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het aller beste wat ik hier op kan antwoorden is: Laat het zelf kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing