Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mobiel geeft aan dat er een koptelefoon is aangesloten, wat niet waar is, waardoor bellen niet mogelijk is.

Ik heb nu een jaar de LG arena, maar ik heb een probleem.
Het zit namelijk zo dat er aangegeven wordt dat ik mijn koptelefoon heb aangesloten waardoor bellen niet mogelijk is. Ik heb al geprobeerd dit op te lossen door middel van mijn mobiel uit te zetten en de batterij eruit te halen, maar dit werkte beide niet. Kunt u mij hiermee helpen? Groetjes, Eva

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk een vuiltje inderdaad, het is hardwarematig kan ik je verzekeren!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je de handleiding anders kun je die downloaden op internet
Je telefoon maak waarschijnlijk automatisch contact met een headset. kijk anders eens onder instellingen.

Meester in multimedia
Of u nu graag muziek luistert, het laatste nieuws op internet opzoekt of foto's maakt, de LG Arena voltooit al uw opdrachten met verve. Zo is de Arena de eerste telefoon met Dolby Mobile Surround Sound. Met de ingebouwde FM-transmitter stuurt u muziek draadloos naar een autoradio of stereo-installatie en de standaard 3,5 mm-aansluiting zorgt voor een koppeling met elke hoofdtelefoon. Ook de camera laat zien dat deze LG het predikaat multimediatoestel dubbel en dwars verdient. De Schneider-Kreuznach-lens zorgt voor zeer scherpe foto's en hoge kwaliteit video's vergelijkbaar met die van een digitale camera. Hoeveel multimedia u ook opslaat, het interne geheugen van 8 GB geeft u alle ruimte. En met de meegeleverde 8 GB microSD-kaart heeft u helemaal de ruimte.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Probeer Bluetooth eens uit te zetten en kijk eens of hij t dan nog doet.

Zo ja even een 'hard reset' proberen te geven (alles terugzetten naar fabrieksinstellingen, meestal is hier een apart menu voor)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding