Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Faalt klantenservice van KPN ook bij jullie? Zie uitleg.

Ik heb een LG In Touch met abo van KPN, aangeschaft op 12 augustus, en vorige week zondag verscheen er een streep in het scherm die niet meer weg wilde, nu zijn het er ondertussen 4. Ben van de week bij KPN geweest, ze kunnen het repareren, maar dan ben ik mijn mobtel 4 weken kwijt, ik heb gevraagd om een vervangend toestel, maardaar doen ze niet aan. Al mijn familie, vrienden, collega's en andere relaties hebben dit nummer, ik kan geen 4 weken zonder! Wat is jullie advies? Sorry voor evt typfouten, kan ik niet altijd zien, er staan strepen in mijn beelb ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, KPN failt met hun klantenservice. Ook voor internet trouwens.

Hun doen niet aan leentoestellen? Laat hem repareren, zeur nog een paar keer om zo'n toestel en wanneer je die niet krijgt, aankondigen dat dit je laatste telefoon bij hun weg is en loop de phonehouse binnen. Vraag daar om de goedkoopste simlockvrije telefoon die ze hebben. Waarschijnlijk ben je met 2 tientjes klaar. Druk je simkaartje er in en je bent weer bereikbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KPN failt episch met hun klantenservice.

Ik heb me door welingelichte bronnen laten vertellen dat er verschrikkelijk in hokjes gewerkt wordt en dat mensen afgerekend worden op aantallen, niet op tevreden klanten. De kunst is dus om de klant zo snel mogelijk af te schepen en hem nog een keer terug te laten bellen.

Advies? Met je hoofd tegen de muur bonken, nieuw toestelletje kopen en bellen maar. Nooit meer zaken doen met de KPN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KPN faalt per definitie in alles.
Al zou ik hun diensten gratis krijgen zou ik ze nog niet willen.
Voor mij is het het slechtste bedrijf (in alle opzichten) wat ik ooit gezien heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad KPN faalt in alles, echt een slechte en dure provider!!!
Ben nu met alles overgestapt naar Tele2, ben nu veel goedkoper uit, wordt veel beter geholpen en heb geen problemen meer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding