Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan mn smartfoon niet verbinden met mn auto, hoe verhelp ik dat?

De verbinding met de telefoon (bleutooth) is er wel maar bv google maps of spotify wil niet. Er is wel verbinding maar word niet ondersteunt. Verbinding word weer afgebroken terwijl ik wel kan bellen in de auto handsfree. M.a.w mn telefoon is wel gekoppeld aan de auto. Alles al geprobeerd maar niks helpt.

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat je telefoon wel met je auto is verbonden, maar dat sommige apps zoals Google Maps en Spotify niet goed samenwerken.

Dit probleem kan te maken hebben met de Bluetooth-instellingen in je auto of op je telefoon. Probeer eerst om de Bluetooth-verbinding opnieuw te koppelen. Verwijder je telefoon van de apparatenlijst in de auto en doe hetzelfde met de auto in je telefoon.

Een andere optie is om te controleren of je de nieuwste software-updates hebt voor zowel je telefoon als je auto. Soms zijn er updates beschikbaar die compatibiliteitsproblemen oplossen.

Zorg er ook voor dat je de juiste bron hebt geselecteerd in je auto. Sommige systemen moeten specifiek hun instelling voor muziek of navigatie aanpassen.

Wie heeft er meer tips om dit probleem op te lossen? Hebben jullie ervaringen met Bluetooth-connecties in de auto die goed werken?
een week geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing