Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik direct van een telefoon abonnement af?

Ik zit bij een provider een hele slechte klantenservice en incassobureau is telefonisch niet te bereiken

Ook is de klantenservice onduidelijk en niet duidelijk te verstaan of te bereiken met vragen.

LeonardN
een maand geleden
Om welke provider gaat?
Wat bedoel je met incassobureau?
Is er een betalingsgeschil?
Ritsuka
een maand geleden
Heb je iets meer informatie?
Inekez1
een maand geleden
Met het incassobureau kun je het beste per email communiceren. Dan heb je later zwart op wit staan wat er is afgesproken over bijvoorbeeld een betalingsregeling. Als je vaste contractperiode nog niet is afgelopen, kun je niet zomaar je abonnement beëindigen. Je moet maandelijks blijven betalen zolang je contract loopt. Na de vaste contractperiode (meestal 1 of 2 jaar, afhankelijk waarvoor je hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement) heb je een opzegtermijn van een maand. Via de website van de provider moet je kunnen vinden hoe je kunt opzeggen, en bij sommige providers is het ook mogelijk om binnen je contractperiode naar een goedkoper abonnement over te stappen. Probeer zo snel mogelijk je achterstanden te betalen. Desnoods door iets anders dan een keer te laat te betalen of geld te lenen. Incassokosten kunnen hoog oplopen en blijkbaar heb je zonder die extra kosten al niks over.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: