Hoe kan ik mijn wekelijkse stappenteller bekijken op een Android toestel?

Telefoon: OnePlus 7Pro
Android aangestuurd

Moet via de 'shelf' geopend worden (rechtsboven swipe-down) een speciaal menu. Nu kan ik alleen zien 10.150 stappen maar niet hoeveel ik er bijvoorbeeld gister heb gezet.

Is dit mogelijk om in te zien?

een week geleden
Ritsuka
een week geleden
Welke app gebruik je hiervoor? Samsung Health?
Alex1995
een week geleden
Geen app. Zie beschrijving. Het zit bij mijn OnePlus vast in de Shelf (shelf = swipe-down menu met wat opties) hier staat enkel de dag en niet de week.
Alex1995
een week geleden
Het is een 'widget' zegt Google..
TurfGraver
een week geleden
Niet in shelf. Daar word alleen vandaag bijgehouden, geen historie.

Geef als eerste antwoord