Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt smartphone gloeiend heet als ik hem tijdens het opladen neerleg maar in gebruik niet?

In hand opladen wordt de telefoon niet warm. Leg ik hem neer en ga iets anders doen dan wordt hij gloeiend heet. Hoe werkt dat? Tis een 160w oplader, dat wel.

3 maanden geleden
1.8K
tinus1969
3 maanden geleden
Klinkt alsof dat gloeiend heet worden niets te maken heeft met opladen maar met de plaats waar je je telefoon neerlegt.
Ritsuka
3 maanden geleden
Op welk oppervlak leg je de telefoon neer? Bank, kleed, houten tafel?
Welke telefoon heb je en is het een originele oplader?
Gebruik je de snelladen functie?
SingingCoyote13
3 maanden geleden
dat klinkt link. heb je de telefoonoplaadtijd als dezelfde duur gemeten in de hand en op een ander oppervlak ? een apparaat wat gloeiend heet wordt is gevaarlijk en zeker als het aan de 220 hangt. als ik jou was, dan was ik met het ding de telefoon En de oplader even vlug een keer tussendoor bij een telefoonshop langsgegaan om de situatie uit te leggen. ik bedoel, advies geven doen ze meestal gratis. je kan altijd vragen hoe en wat daar.. overigens dit klinkt niet echt als een veilige manier om een apparaat op te laden en te gebruiken als dit soort dingen gebeuren.
Rugtas24
3 maanden geleden
Originele oplader van oneplus, snellader(160w), harde ondergrond(in tpu hoesje). Lijkt alsof ie harder gaat laden als ik hem neer dan wanneer ik hem gebruik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding