Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn LG Q60 de Belastingdienst bellen?

Ik bel met mijn LG Q60 androïd het nummer 0800-0543. Sindskort krijgt ik meteen melding: Oproep beëindigd. Hoe oplossen.
Ik kan ook het gratis nummer 1400 van een overheidsinstelling niet bellen. Het lijkt er op dat ik geen gratis nummers kan bellen. Hoe oplossen?
Vandaag heb ik Whatsapp geupdate, en tot mijn geluk kan ik weer gratis nummers bellen. Dus opgelost.

4 maanden geleden
1.5K
tinus1969
4 maanden geleden
Wat gebeurt er als je met een andere telefoon belt?
tinus1969
4 maanden geleden
En wat gebeurt er als je een ander 0800 nummer belt?
Franciscus99
4 maanden geleden
Met mijn vaste telefoon kan ik gewoon bellen. Ik had het dacht ik ook een keer met een 0900 nummer. Maar ik zou wel informatienummers moeten kunnen bellen.
Franciscus99
4 maanden geleden
Ik zou alle nummers moeten kunnen bellen. Maar het nummer van 0800 0543 nog steeds oproep beëindigd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op de website van de belastingdienst staat deze tekst:

Let op!
Belt u de BelastingTelefoon met uw mobiele telefoon? Dan kan het zijn dat de verbinding na een poosje wordt verbroken. Uw provider voorkomt hiermee dat u een erg hoge telefoonrekening krijgt als u naar een betaald nummer zou bellen. U kunt uw provider vragen deze tijd te verlengen.

Vermoedelijk als gevolg van de vakantietijd zijn daar momenteel weinig medewerkers om de teleoontjes te beantwoorden en zijn de wachttijden enorm lang. Bijvoorbeeld voor een vraag over toeslagen heb je op nu ik dit schrijf een wachttijd van 22 minuten. Jouw provider kan mogelijk het verschil tussen een gratis en een betaald 0800 nummer niet onderscheiden en verbreekt daarom de verbinding direct.
(Lees meer...)
Amadea
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding