Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik zonder simkaart een bluetooth verbinding maken?

Heb een iPhone die ik gebruik icm navigatie en intercom, maar kan hier niet ook tegelijkertijd gebruik maken van gps op motor, hier zou ik evt mijn reserve iPhone voor willen gebruiken, maar kan dit zonder een simkaart, of moet er altijd een simkaart inzitten?

een jaar geleden
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, daarvoor hoef je geen simkaart te hebben.

Om twee iPhones met Bluetooth te verbinden, volg je de deze stappen:
1. Zorg ervoor dat Bluetooth op beide iPhones is ingeschakeld. Dit doe je door naar "Instellingen" te gaan en "Bluetooth" aan te zetten.
2. Ga op beide iPhones naar "Instellingen" > "Bluetooth" en maak de telefoons zichtbaar voor andere Bluetooth-apparaten.
3. Zoek op de eerste iPhone naar beschikbare Bluetooth-apparaten en selecteer de tweede iPhone uit de lijst.
4. Accepteer de verbinding op de tweede iPhone.
5. Zodra de verbinding tot stand is gekomen, kun je gegevens tussen de twee iPhones uitwisselen via Bluetooth.

Door de iPhone via Bluetooth zo met een andere iPhone te verbinden, kun je draadloos verbinding maken met Personal Hotspot, een functie die van je iPhone een mobiele hotspot maakt.
(Lees meer...)
SimonV
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding