Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met mijn telefoon gekocht in nederland ook gebruik maken van een sim kaart uit azie?

ik ga op wereldreis en wil een speciale telefoon gebruiken voor de buitenlandse sim kaart zoals azie /verenigde state en zuid amerika / australie
ik heb gelezen dat er een regiolock op toestellen zit. moet ik nu een toestel in dat specifieke werelddeel kopen of werkt de sim kaart uit dat gebied ook in een Hollands toestel

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
2 jaar geleden
Hangt van toestel af.
Anders via klantenservice van toestel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hi, ik weet niet wat voor toestel je hebt gekocht?
De meeste grote merken: iPhone, Samsung ect. ondersteunen dit gewoon.
Je moet dan wellicht de tijdzone veranderen mocjt dit niet automatisch gebeuren.
Voor de zekerheid zou ik idd even contact opnemen met het merk om het zeker te weten.
Ook op youtube staan vast veel informatie videos!
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
TurfGraver
2 jaar geleden
Sommige Galaxy smartphones werken alleen met SIM-kaarten die zijn uitgegeven door mobiele netwerken uit een bepaalde regio. De regio van afkomst is terug te vinden op de verpakking van je toestel.
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kom-ik-van-een-regiolock-af/

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding