Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Neem ik de bootloop om mijn huidige telefoon mee naar mijn nieuwe telefoon?

Geweldige timing: net nadat ik een nieuwe telefoon besteld hebt (iPhone 12, krijg ik morgen binnen) krijg ik op mijn huidige telefoon (iPhone 8) een bootloop, wat ik ook doe, mijn telefoon blijft op de Apple logo steken..voor een dag is dit geen probleem maar neem ik deze bootloop ook mee naar mijn nieuwe telefoon? Omdat ik de simkaart wel behou?? Ik hoop het toch niet he..wel kan het zo zijn dat m'n reserve kopieën wss allemaal weg zijn..aangezien ik deze net na een hele lange tijd wilde updaten zodat ik helemaal up to date zou zijn op mijn nieuwe telefoon..maar dat is niet mijn grootste zorg. Heeft iemand antwoord op mijn vraag? Ik hoop dus echt niet dat ik deze bootloop meeneem...

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Lijkt me sterk
LeonardN
3 jaar geleden
Nee.
Een bootloop zal veroorzaakt worden door een software- of hardwaredefect. Dat gaat niet over naar je nieuwe telefoon. Een SIM brengt dat niet over.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, die bootloop raak je gelukkig kwijt.
Een bootloop komt doorgaans voor wanneer er een hardware probleem in een iPhone is. Denk aan bijvoorbeeld waterschade of een batterij die stuk is. Er is vaak geen andere optie dan dit te repareren alvorens een iPhone weer normaal kan opstarten.
Als je iPhone spontaan in een bootloop is gegaan en je weet zeker dat je niets geks gedaan hebt met je iPhone (denk aan laten vallen of waterschade), dan is de kans groot dat er iets mis is met de software. De software is beschadigd waardoor je iPhone niet meer kan opstarten en in een bootloop schiet.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding