Hoe kan ik mijn medewerker internet geven?
Ik weet het, het is erg kortaf, maar morgen moet ik een medewerker op pad sturen met een bus voor bezorging. Nu heeft hij een mobiel abonnement bij Youfone. Zijn MB's zijn op en ik kan nu niet los MB's voor hem bij bestellen, omdat dat bij Youfone wat lastiger werkt en pas per 1e van de nieuwe maand kan.
Hij heeft het nodig voor de navigatie. Hoe kan ik nu toch regelen dat hij MORGEN op pad kan met internet? Iemand enig idee?
Stippel de route uit als je op WIFI zit.
Of download via Wi-Fi een navigatieapp waarbij de mappen gedownload worden. Ik verbruik geen MB's als ik navigeer. Nooit niet.
Voor je tomtom verbruikte je ook nooit MB's of wel dan?!
U kunt Google Maps ook laten navigeren zónder MB’s te gebruiken. Dat doet u door thuis – via uw eigen wifi – kaarten offline op uw smartphone op te slaan. Uw telefoon hoeft dan tijdens het rijden niets meer te downloaden. U kunt overigens geen complete wegenkaart van een land downloaden, Google Maps downloadt alleen beperkte gebieden die u zelf kunt selecteren. Wel kunt u natuurlijk zelf zoveel kaarten opslaan als u wilt: uiteindelijk hebt u dan toch alle wegen in bijvoorbeeld Frankrijk tot uw beschikking. Offline kaarten Google Maps opslaan
Open Google Maps
Druk linksboven op de drie streepjes
Druk op ‘Offline kaarten’
Druk op ‘Aangepaste kaart’
Ga op de kaart naar het gebied dat u offline wilt opslaan
Druk op ‘Download’
De kaart wordt nu via wifi offline opgeslagen
U kunt dit zo vaak herhalen als u wilt, natuurlijk wel afhankelijk van de opslagruimte op uw telefoon
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.