Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een Icloud mailadres verwijderen?

Een prangende vraag, ik heb een Iphone 6 liggen waarvan ik het icloud adres en wachtwoord niet meer weet. Ik heb de telefoon geprobeerd te resetten wat uiteindelijk is gelukt, Alleen krijg ik nu het volgende probleem in beeld, zie de afbeelding die ik heb toegevoegd.

Op Apple support heb ik een afspraak ingepland voor volgende week maandag, echter weet ik niet of zij dit probleem kunnen/willen oplossen. Het is immers een probleem dat doet denken aan ontvreemden van iemand anders eigendom. Nu is dat natuurlijk allesbehalve dat.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ben vanaf 15.00 tot nu bezig.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als jij de echte eigenaar bent van die iPhone,
En een kopie van de aankoop bon hebt van de iPhone.
Dan zal Apple Support echt helpen.

Alleen de eigenaar met toegang van dat email adres kan je helpen,
of Apple Support als je kan bewijzen dat je de eigenaar bent.

( Dus Mensen met Apple producten, BEWAAR JE AANKOOP BONNEN. )
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het enige wat ik weet is wat het imei-nummer is. Het gaat hier om een iPhone 6, een toestel dat nogal oud is in tegenstelling tot de nieuwe varianten op de telefoonmarkt. Ik weet zeker dat Apple een server met database heeft waar ook deze gegevens staan, echter vraag ik mij af of zij deze aan mij verstrekken. Daarom wil ik eerst de telefoon volledig (icloud, wachtwoord et cetera) verwijderen, wellicht kan ik dan wel verder komen.
MasterSword
4 jaar geleden
Apple heeft een database met de geregisterde producten,
als je jou oude iPhone gaat verkopen of ander account wilt inloggen moet je het los koppelen van de oude. Probeer je iCloud te herstellen https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding