Beltegoed opvragen *134# : mobiel: 'kan dit niet doen + rode gevarendriehoek' ; bellen 1244: 'nummer is niet in gebruik' wattedoen?
http://www.beltegoed.info/saldo-opvragen/ben-nl/
Ben-abonnement en het wordt iedere maand geïncasseerd. Heb het nu in nood meerdere keren moeten gebruiken, maar wist niet het beltegoed op te vragen, het werkte niet, vandaar mijn vraag.
Tegoed opvragen T-mobile kan via 1344.
Nooit geschoten... https://beltegoed.nl/pdf/instructie-t-mobile-opwaarderen.pdf Account aanmaken werkt niet?
https://www.ben.nl/inloggen
-Ja toch, heb nu nieuwe inlog/ww maar: Belstatus bijgewerkt op 02-04-2017 14:30 Verversen (heb ik net ververst) 4 rondjes met
1) 0 over van 0 min/sms (rood omcirkeld)
2) 'databundel niet actief' (grijs omcirkeld)
3) 'extra sms-bundel niet actief' (grijs omcirkeld)
4) 31 '29 dagen tot de volgende bundel (groen omcirkeld) MB Pauze staat aan (aan in fat print)
Zet MB Pauze uit via Instellingen
Factuurperiode:01-01 to 01-01
Kosten buiten bundel: 0,00
waarvan data: 0,00 N.B. Ik ben nooit hier op deze status geweest, heb gebruikersnaam opgevraagd en nieuw ww gemaakt, hoe kan dit en wat nu? Instellingen aanpassen? zo ja, waar? Feest :) ik heb de instellingen gevonden. MB Pauze voorkomt kosten voor het gebruik van mobiel internet Zonder internetbundel betaal je 30ct per MB buiten je bundel. MB Pauze beschermt je tegen deze kosten
Zet je MB pauze aan, dan maak je geen kosten voor het gebruik van mobiel internet. Je kunt dan alleen via Wi-Fi internetten
Wil je een internetbundel? Voeg deze dan eenvoudig toe aan je abonnement via bundel wijzigen
Zet hieronder MB Pauze uit of aan, en klik op Opslaan onderaan Uit Aan
Voicemail
Hier kun je aangeven of je de voicemail in- of uit wilt schakelen. Houd er rekening mee dat je voicemail weer automatisch wordt geactiveerd als het voicemailnummer (1233) wordt gebeld. Uit Aan
Opslaan Hier staat het dus niet, dit is voor internet, heb een simpele mobiel, dus moet het uit staan. Waar vind ik dan het beltegoed?
Hoe kan ik checken hoeveel belminuten ik nog heb? Is dat dan geen beltegoed? Moet ik toch kunnen opvragen? Heb het nog eens geprobeerd bij de klantenservice (je link), lukt niet helaas.
Heb ik gisteren al gedaan, ik moet Ben maar eens gaan bellen, ik heb @Amadea's idee (T-mobile waar Ben onder valt) ook geprobeerd, lukte niet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.