Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet je pokemon go over van IOS naar Android via een google-account?

ik speelde pokemon go altijd op mijn moeders telefoon omdat de mijne het niet aankon. nu heb ik een iPhone 5s en daar kan ik pokemon go wel op downloaden. nu is het probleem... ik ben ingelogd met een Google-account en via IOS kan je niet met google inloggen, alleen via poke trainer. daarvoor heb je je nickname nodig en je wachtwoord. is dat het wachtwoord van je Google-account, zo nee? dan weten we het wachtwoord niet meer. hoe kan ik toch inloggen op mijn IPhone 5s?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ook via iOs kun je ook gewoon inloggen met je google-account ; heb vanaf het begin nooit anders gedaan. Wel zorgen dat het EXACT hetzelfde google-account is, anders werkt het niet. Je gegevens zijn namelijk gekoppeld aan je account en niet aan je telefoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het wachtwoord niet meer weet (niet zo slim) en ook niet meer kunt achterhalen, dan zit er niks anders op dan opnieuw te beginnen. Je bent zeker niet de eerste die dat overkomt ; overhaast een google-account aanmaken, en niet even onthouden. Zo werkt het helaas in de praktijk niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoe log je dan in met je google-account? want bijv. bij een samsung kun je kiezen: met poke trainer club, of via google. maar bij IOS kan je alleen klikken op poke trainer club
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zou weten hoe het komt dat je NIET met je google-account kunt inloggen ;dat komt me HEEL vreemd voor. Misschien even "sign out" klikken ofzo ? Of vraag anders even op het forum
http://forum.pokemongofans.nl/index.php
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankjewel, ik heb nu een vraag gesteld op dat forum.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding