Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een bepaald nummer bel dan word de oproep verbroken en krijg ik onder in beeld eem balkje met daarin oproep doorgeschakeld. Ben ik geblokkeerd?

Ik heb dit alleen bij 1 nummer die ik probeer te bellen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer eens anoniem te bellen naar dat nr.? Of via een ander toestel. Kan zijn dat hij gewoon uit staat én geen voicemail heeft. (Terwijl alle andere nr's óf aan staan óf voicemail hebben óf een bandje vd provider dat het nr. op dit moment niet beschikbaar is).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet omdat jouw nummer geblokkeerd is. Maar wel omdat degene die dat bepaalde telefoonnummer heeft zijn of haar toestel heeft doorgeschakeld naar een ander nummer. Misschien in verband met vakantie, maar er kunnen ook tal van andere redenen zijn. Als je iets belangrijks door moet geven kun je gerust wachten tot degene het doorgeschakelde nummer bezit opneemt, of dat zou in principe zelfs de persoon kunnen zijn die jij wilt spreken. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan dat ik mijn vaste telefoonnummer heb doorgeschakeld naar het mobiele nummer omdat ik een paar dagen wegging en een belangrijk telefoontje verwachtte.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding