Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

touchscreen smartphone reageert niet meer...wat kan ik doen ?

Vanmorgen wekker afgelopen van smartphone, hij doet dit nu 3 uur later nog steeds om de 5 minuten.
Scherm reageert totaal niet bij aanraking, hou het knopje aan de zijkant in, er verschijnt dan zoals altijd "uitschakelen" doch als ik dit aanraak op het scherm doet hij helemaal niets, zodat ik hem ook niet kan uitzetten.
Bij deze smartphone HUAWEI G6 is het ook niet mogelijk de batterij te verwijderen.
Heb dit probleem opgezocht op internet, daar staat steeds weer "terugzetten naar fabrieksinstelling" wat ik dus ook niet kan doen.
Een oproep kan ik ook niet aannemen.
Weet er mss iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
70.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt een factory reset doen door de aan/uit-knop tegelijk met volume omlaag 10 seconden vast te houden tot een zwart scherm verschijnt en een trilling is te voelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Na deze stappen werkt de smartphone weer perfect.Bedankt !

Andere antwoorden (3)

Gewoon even helemaal uitzetten, daar is vast een toetsencombinatie voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Dt werkt dus niet, quote uit de vraag: "Scherm reageert totaal niet bij aanraking, hou het knopje aan de zijkant in, er verschijnt dan zoals altijd "uitschakelen" doch als ik dit aanraak op het scherm doet hij helemaal niets, zodat ik hem ook niet kan uitzetten."
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan zo'n ding altijd uitkrijgen, ook als touch screen dood is.
Je kunt het beste eerst proberen om hem opnieuw op te starten door de aan/uit-knop ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden. Hopelijk werkt het touchscreen daarna weer.
Succes!

Toegevoegd na 8 minuten:
Als het toestel niet gelijk aangaat moet je de aan/uit-knop na het uitschakelen loslaten en na een paar seconden weer indrukken totdat je ziet dat het toestel opstart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een reset gedaan door de knop aan/uit en volume knop oplaag 10 sec in te houden... daarna werkte alles weer perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding