Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Muziek van Ipod Touch verdwenen, of niet?

Ik deed vanochtend mijn ipod aan, en tot mijn schrik was al mijn muziek verdwenen, meteen in me pc geplugt en gekeken, maar in Itunes zie ik nog wel alles wat ik heb. Dus het staat nog wel op mijn Ipod, maar als ik in de Ipod bij muziek kijk staat er dan er geen materiaal is. Wat is hier de oorzaak van en wat kan ik doen? Ik heb geen zin om opnieuw honderden liedjes te gaan downloaden. (Mijn films zijn ook verdwenen, en die kan ik ook in itunes zien)

Toegevoegd na 4 uur:
Opgelost

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je muziek bibliotheek is beschadigid
Kijk eens op de onder staande site
daar staat een programmatje waarmee je de bestanden kunt herstellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik in Itunes op je Ipod (eerst aansluiten natuurlijk), klik dan op de knop herstellen en synchroniseer daarna je muziekbibliotheek. Eventuele programmas die je bij Itunes gekocht hebt moet je opnieuw downloaden, maar dat is gratis (Itunes store weet dat je al betaald hebt).

Toegevoegd na 1 minuut:
Controleer wel of na het herstel de Ipod leeg is, je kunt dat zien aan het balkje. Vaak neemt een beschadigde bibliotheek nog wel de geheugenruimte in beslag. Hij moet dus eerst volledig leeg zijn voordat je opnieuw synchroniseert.
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding