Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Iphone is vergrendeld, wat moet ik doen?

Beste lezer,

Ik heb een iphone 4s, sinds kort heb ik een app verwijderd.
Na die app te hebben verwijderd besefte ik dat ik de app nog nodig had.
Toen ik de app probeerde te downloaden stond er met koeienletters:

Uw Apple ID is vergrendeld.

Ik schrok hiervan. Snel probeerde ik nog andere apps, maar er blijft maar hetzelfde komen. : "uw Apple ID is vergrendeld".

Weet iemand wat ik kan doen zodat ik weer apps kan downloaden?

Jou antwoord is goud waard.

Alvast bedankt,

Ali

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
capthavoc
9 jaar geleden
maak je gebruik van click and buy ? als betaling wijze voor je appstore misschien ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc, Nee ik maak geen gebruik van click and buy. Bedankt dat je reageerde, Ali
capthavoc
9 jaar geleden
Gebruiken meerdere mensen hetzelfde apple id ?
zeg maar je ouders op een ander imac/iphone o.i.d ? kijk eens of je ook een mailtje van apple hebt ontvangen ? over dit onderwerp Kun je inloggen op je apple id in itunes ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Capthavoc, Soms log ik wel met mijn apple id op de telefoon van mijn moeder maar dan log ik weer uit. En ja ik kan gewoon op iTunes inloggen, Alvast bedankt, Ali

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan niet 'vergrendeld' zijn doordat je een app verwijderd hebt. Waarschijnlijk heb je te vaak een onjuist wachtwoord opgegeven waardoor je account uit veiligheidsmaatregelen geblokkeerd is. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de Apple Support indien dit nog binnen de garantie valt. Anders kan je even proberen je iPhone met iTunes te koppelen en hier op de computer in te loggen op iTunes. Dan kan je als je je wachtwoord niet weet drukken op wachtwoord vergeten of iets dergelijks en dan kan je het wachtwoord via je mail opnieuw instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding