Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ooit heb ik mij telefoon (te heet) gewassen.
Daaran weigerde hij verder dienst.
Of je telefoon nu wel of niet werkt, je betaald voor de verbindingsmogelijkheid en of je nu wel of geen gebruik maakt van die mogelijkheid, je zult er gwoon voor moeten betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

KPN doet niks. Je moet gewoon je abonnement blijven betalen.

Als je je telefoon verzekerd hebt is er een kans dat je een nieuwe kan kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zeggen dat ze hem na laten kijken,ontdekken dat die in water lag dus eigen schuld,kunt blijven betalen.Als niet verzekerd is vragen ze ook onderzoeks kosten ook als ie niet gemaakt wordt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
breed grijnzen en vervolgens proberen je een nieuw toestel (met abonnement natuurlijk) aan te smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je er voor vezekerd bent krijg je een anderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hard lachen en je evt een dure nwe verkopen. Waterschade valt vaak niet onder de dekking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je proberen...
hahhaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding