Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zie je het verschil tussen een neppe en een echte galaxy s5?

Goedemiddag,

Ik ben van plan om vanavond een galaxy s5 via marktplaats te kopen.
De meneer heeft de bon het doosje en alles er nog bij, hij zegt ook dat die 2 weken oud is en dat die hem weg doet omdat hij een telefoon van de zaak heeft gekregen.

Nu is dus mijn vraag:
Hoe zie ik het verschil tussen een neppe en een echte galaxt s5?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Heel goed weten hoe het origineel er uitziet is vaak het belangrijkste ; dan vallen verschilletjes het eerste op - en dat geldt voor alle apparaten waarvan neppers in omloop zijn.
Dingen als ' te lage verkoopprijs' gelden natuurlijk niet in het tweedehands circuit, dus daar heb je vrees ik geen houvast aan.

Maar in dit filmpje worden alle 'aandachtspunten' tussen een echte en een nepper goed uitgelegd.

Toegevoegd na 5 minuten:
Let wel : er zijn natuurlijk meer neppers ' op de markt' , dus opletten blijft geboden. Ook de verpakking van neppers verschilt vaak van de - duurdere- originele, dus stel je ook op de hoogte van hoe die er uit zou moeten zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De uiterlijke kenmerken zijn bijvoorbeeld een USB 3.0 connector bij een echte versus een USB 2.0 connector op een nep variant.
De echte heeft een fingerprint sensor de nep variant niet.
Kijk of Google Play Store nog geïnstalleerd staat dat duidt op een nep versie.
Check voor Samsung apps zoals S-Health, Chat On, Samsun Wallet, Side Sync, Samsung Content Viewer... dat duidt op een echt Samsung.
De apps en settings staan in het Chinees, dat duidt op een nep variant....
Voor meer info verwijs ik je naar de bron... veel plezier alvast met je aankoop!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing