Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik iPad zonder sim-kaart verbinden met iPhone met sim-kaart en zo ja, hoe dan?

Toegevoegd na 22 minuten:
het lijkt te werken, blijft de Ipad dan ook toegankelijk via het 'gewone' thuisnetwerk, of moet ik de hotspot uitschakelen als ik via het thuisnetwerk verbonden wil zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je weer via je eigen thuisnetwerk wil werken dan moet je de hotspot weer afsluiten. Je iPad gaat dan weer naar het eigen wifi netwerk. Voor een volgende keer hoef je alleen nog de hotspotverbinding weer aan te zetten, alle wachtwoorden blijven bewaard.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja dat kan via personal Hotspot.
Ga naar settings in je iphone en activeer hotspot.
Voer een naam voor je verbinding in en een wachtwoord.
Op de ipad ga je naar settings en WiFI , dan selecteer je de hotspot verbinding van je Iphone en voert het wachtwoord in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: