Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn samsung galaxy Young start niet op wat te doen??

ik heb een Samsung Galaxy Young GT-S5360 hij gaat wel aan maar als ik hem aan druk komt er voor te staan Samsung Galaxy Young te staan en dat blijft zo. Hij start dus niet verderop wat kan ik doen waardoor hij weer helemaal aan wil.
Of moet ik hem resetten zo ja, Hoe dan??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Doe het volgende is:

Zet je mobiel uit
Volume omhoog + home knop + aan/uit knop(power)
Wacht tot hij opgestart is in Android system recovery
En selecteer dan wipe date/factory reset en dan wipe cache partition
Selecteer dan reboot
Je kan de opties selecteren door middel van volume omhoog en omlaag knop

Hoop dat dit helpt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb percies het zelfde probleem mijnliep telefoon vanochend vast nadat ik de accu er uit haalde en me telefoon opnieuw probeerde optestarten blijf hij vast lopen nou stond der op verschillende sites dat ik dit moest doen en daarna zou die het weer doen om hem terug te zetten naar fabrieks instellingen hou je de volume omhoog en de home knop (middelste knop vooraan) ingedrukt, en dan druk je een keer op de power/vergrendel knop terwijl je de volume en de home knop ingedrukt houd, en als dan dat "Samsung Galaxy Y young GT-S5360" in beeld komt, dan laat je de knoppen los. hierna komt er als het goed is de recovery, hier selecteer je met de volume knoppen wipe data/factory reset en druk je op de home knop. daarna reboot selecteren en op de home knop drukken Aanvulling:
Als je nu kiest voor "wipe data/factory reset" kom je in een volgend scherm. Ga nu met de volumeknop naar de regel waar "YES -- Delete all user" bij staat en druk nu weer op de home toets. Reset wordt nu uitgevoerd. Kies eventueel ook nog voor "wipe cache partition". Kies hierna voor "reboot system now". Hij zou nu weer goed moeten opstarten. dit heb ik gedaan nou blijf me telefoon staan op het volgende --Appling Muti-CSC--
--Wipping chace...
formatting /cache...
Cache wipe complete heeft iemand ening idee wat die aan de hand is met me telefoon en wat eraan kan doen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding