Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je je IMEI-nummer op vragen zonder dat je je mobiel hebt?

Ben mijn mobiel verloren. En ze zeggen dat je met dit nummer je mobiel kan opsporen. Maar ik heb dat nummer niet. En de verpakking heb ik ook niet bij de hand. Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Weet iemand of er een bepaalde site is waar me je je mobiel makkelijk kan opsporen. Het is een android mobiel!

Toegevoegd na 6 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb hem weer gevonden! Haha :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
941
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar mocht je dat IMEI nummer kunnen achterhalen, dan wil dat nog niet zeggen dat je dan zomaar daarmee het toestel kunt lokaliseren. Er zijn wel websites die dat pretenderen maar zo simpel is het niet, tenzij je bij een bedrijf werkt wat daar software voor heeft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

hoi,
wat vervelend dat je je mobiel bent kwijt geraakt!
de enige manier om hem nu nog op te sporen is het volgende:
1: log in op je google play store op je computer
2: als je bent ingelogd staat er onder je e-mail adres een tandwiel
3: klik daar op en klik daarna op Android-apparaat beheer
4: daarna wordt je doorgeleid naar maps, en kun je ongeveer zien waar je mobiel is.

veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
selecteer dan voor bellen! en dan zie je waar je mobieltje is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgends mij kun je het echt alleen maar op de doos vinden en op het toestel *#06# in te vullen. Dus je moet goed zoeken lijkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Owh oké. Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het hele huis 104 keer omgegooid. En kan hem nog steeds niet vinden...
Wanneer het een abonnement is geweest waar je je toestel bij gekregen hebt, staat het imei nummer 9 van de 10 keer ook in het contract. Bij het afsluiten van abonnementen moest ik in ieder geval altijd het imei nummer invoeren.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding