Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Ikzelf had hetzelfde probleem en ik ben assistive touch gaan gebruiken, die optie is te vinden bij Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou eerst de helpdesk bellen van je provider met het probleem. KPN en Hi laten een monteur langs komen die ter plekke naar je telefoon kijkt. Ik ken meerdere gevallen in mijn omgeving met een dergelijk probleem die geheel gratis en vrijblijvend onder de garantie een nieuwe iPhone hebben ontvangen.

Mocht dit niet kunnen of is dit niet de situatie; zoek even naar een erkende Apple reseller/retailer in de buurt en win daar meer informatie binnen. Laat je te niet overpraten tot een speciale verzekeringen. De Nederlandse wet beschermd je prima door goede regels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Instellingen>Algemeen>stel opnieuw in>herstel alle instellingen

Toegevoegd na 43 seconden:
hierbij gaan alleen je instellingen weg. apps en contacten enz. blijf je behouden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het een software/hardware probleem, als je thuis een pasje en een brillendoekje hebt. Dan moet je dit proberen.

Stap 1: Leg je iPhone op een tafel.
Stap 2: Vouw het brillendoekje netjes over het pasje heen en begin te vroeten met het pasje tussen het oplaad stukje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: