Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iphone 4s geblokeerd en is niet ingesteld op een wifi. wat nu ?

mijn iphone 4s is geblokkeerd door tevaak verkeerde toegangscode in tevullen . nu ben ik afgelopen week verhuisd en heb dus geen wifi op mn iphone en als ik hem wil reseten via icloud of itunes , staat er dat er verbonden moet zijn met een internet verbinden maar ik kom dus niet meer op mn iphone. wat nu ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
937

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de SIMkaart die in de telefoon zit wordt ook een *PUK-code meegeleverd door de telefoonmaatschappij waar je een abo hebt. Met deze PUK-code kun je de telefoon weer ontgrendelen en een nieuwe PIN-code ingeven.

Als je de PUK-code kwijt bent of nooit hebt gehad dan kun je deze bij je telefoonmaatschappij opvragen die het toestel heeft geleverd . Daarvoor moet je dan contact opnemen met hun klantenservice.

*PUK betekent Personal Unblocking Key.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is niet de code maar een wachtwoord die je elke keer moet invoeren als je in je tel wilt komen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding