Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Samsung Galaxy S4. Ik heb per ongeluk een album met mijn mooiste foto's verwijderd. Hoe krijg ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Helaas, deze kun je niet terug krijgen. Er is geen prullenbak waar je je verwijderde bestanden terug kunt vinden, zoals dat bij windows wel het geval is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt Disk Digger proberen. Deze app is gratis verkrijgbaar. Je hebt er wel root voor nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, die zou je niet meer kunnen terugkrijgen tenzij ergens een backupje ervan is gemaakt zoals bij bijvoorbeeld Dropbox. Kijk ook is even terug in de cache van je SD-kaart. Daar heb ik ook veel foto's teruggevonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt je toestel op je computer aansluiten, Recuva downloaden (http://www.filehippo.com/download_recuva/download/a3a4b5c7d66abc2edc748a7e973f1b97/) en proberen met Recuva het te herstellen. Over het algemeen blijven alle bestanden staan op een opslagmedium als het verwijderd is totdat het medium zo vol zit dat die gegevens over moeten worden geschreven. Recuva herstelt in de meeste gevallen de bestanden goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien staat hij in een back-up die je telefoon heeft gemaakt. Mijn telefoon doet dat zelf. Back-up kan je bij instellingen vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je Google+ of dropbox gebruikt, worden er automatisch backups gemaakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing