Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een Sony Ericsson Experia X1 simlock vrij maken?

Kan het en heeft het gevolgen voor je garantie? En is het niet zo dat als ik er een nieuwe firmware van windows mobile opzet dat dan de simlock ook verdwijnt? M.a.w. verwijderen ze de simlock hardware- of softwarematig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

je kunt bij je provider een unlock-code aanvragen, bij telefoons jonger dan een jaar kost dat ongeveer 50 euro. Je kunt zelf de productcode veranderen, officieel vervalt daarmee je garantie, al heb ik er bij mijn nokia's nooit problemen mee gehad, echter, als je toestel ook gebrand is (logo van provider e.d.) haal je dat er niet mee weg.. Je kunt een code via zo'n wazige site opvragen, kost ongeveer 25 euro. Soms kan het op de markt oid, voor 10 tot 15 euro. Voor het zelf veranderen van de code, zoek een goede handleiding op een welbekend forum (bijv tweakers.net) en volg de instructies goed op.

Toegevoegd na 48 seconden:
ohja, via marktplaats zijn er regelmatig mensen die dit aanbieden, voor zon 20 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, op de zwarte markt te Beverwijk voor 10 euro.
Waar op de zwarte markt? Bijna overal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je ff naar zo'n gsm winkeltje gaan kost iets van 10 tot 15 euro

Toegevoegd na 7 minuten:
Het kan zijn dat het idd gevolgen kan hebben voor je garantie, anders moet je het ff navragen bij de winkel waar hij vandaan komt, je kunt hem trouwens daar ook wel laten unlocken geloof ik het kost dan alleen wel wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook goede sites waar je zo de unlockcode kunt opvragen voor €25 of €30

Bijvoorbeeld op www.imeiunlock.nl

Ook staan hier goede handleidingen op hoe je het toestel simlockvrij moet maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met deze oplossing krijgt u geen problemen met de garantie en is het gewoon mogelijk om andere firmware op uw toestel te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: