Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn huistelefoon via mijn smartphone opnemen?

Ik vroeg me af of ik mijn huistelefoon ook op kan nemen op de smartphone, evt. met een apparaatje die de binnenkomende gesprekken door zet naar bv. Skype o.i.d.

Het lijkt me dat dit signaal eenmaal binnenshuis makkelijk via het WiFi netwerk verstuurd kan worden.

Dit zou handig zijn omdat je de iPhone meestal bij de hand hebt en je voor de telefoon eerst daarheen moet lopen (in de tuin ook heel handig).
Het is niet de bedoeling om het nummer helemaal aan Skype o.i.d. te koppelen, de huistelefoon zelf moet ook nog wel bruikbaar zijn met dit nummer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ligt er aan wat voor huistelefoon je hebt. Als je binnen een decttelefoon hebt kan je hem doorschakelen. Trouwens de meeste electronische vaste telefoons zijn ook door te schakelen naar je mobiele nummer.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar bij doorschakelen, wordt dit dan niet al bij de centrale gedaan en wordt me dan niet nog eens een extra gesprek naar mobiel aangerekend. Plus, gaat mijn DECT telefoon nog wel over als het is doorgeschakeld?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding