Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je je berichtengeschiedenis terughalen als je Whatsapp opnieuw installeert ?

Ben je je berichtengeschiedenis van whatsapp kwijt als je deze opnieuw installeert? Als je ze wel kan terugkrijgen is dat alle geschiedenis? ook die tussentijds is verwijderd uit de gesprekkenlijst? Heb een blackberry bold 9900 met sd kaart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
917
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tenzij je backups gemaakt hebt voor je de app verwijdert is het helaas niet mogelijk om je geschiedenis terug te krijgen. Gesprekken die je tussentijds handmatig hebt verwijdert kun je sowieso niet terug halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik maak zelf geen backups van mn gesprekken. Dacht dat whatsapp dat automatisch deed? ik heb inderdaad tussentijds berichten verwijderd. Doordat ik nu mijn toestelwachtwoord niet meer wist moest ik hem resetten. Ik dacht dat wanneer je whatsapp weer opnieuw erop zet al je gesprekken weer zichtbaar zijn. Ook degene die je verwijderd heb.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas is dit niet mogelijk voor een blackberry. Dit is op het moment alleen beschikbaar voor android.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding