Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn telefoon (samsung Galaxy Mini II ) gaat automatisch aan en sluit direct weer af , is hier wat aan te doen ?

De telefoon gaat automatisch aan , trilt , trilt nog een keer en gaat weer uit . Alleen als ik de batterij er uit haal stopt hij . Ik kan hem ook niet aansluiten op de pc omdat je dan een menu zou moeten krijgen maar hij valt direct uit. Iemand suggesties ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Reset doen via menu. Tijdens de opstart moet je in je systeemmenu proberen te komen. Voor ieder apparaat verschillend. Zoek het even uit wat die combinatie voor jou is. Merendeels iets in de trant van volume up of down + home Button + uitschakeltoets blijven inhouden bij het opstarten. Ben je wel alle instellingen en bestanden kwijt! Maar als niets meer helpt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook na factoryreset???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan vrees ik ervoor dat dit niet iets software-matig is. Heb je onlangs geprobeerd om de firmware te flashen? Zoja, dan zit de kans erin dat je smartphone bricked is... En dan kan je er helemaal niets meer mee doen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10-15 seconden drukken op volume up + home button + uitschakelknop. Daarna kies je voor wipe data/factory reset (met de uitschakeltoest), scroll met je volumetoets naar beneden naar yes -- delete all user date en (met de uitschakeltoets)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding