Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik fotos terug krijgen van mijn galaxy s2 ?

ik had een galaxy s2 maar die deed het dus in eenkeer niet meer. nu heb ik dus ff snel een galaxy young gekocht maar ik wil graag me fotos terug ik had nog allemaal fotos van me middelbare school enzo opstaan maar ben dit jaar dus geslaagd en wou die fotos dus bewaren maar me telefoon kan dus niet meer aan is er een manier om die fotos terug tekrijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je vorige telefoon een gb kaart had dan kan je die eruit halen en in je nieuwe telefoon zetten. Maar als hij die niet heeft weet ik niet of je het nog terug kan krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er nog garantie op je S2? (oftewel, is hij minder dan twee jaar oud?), dan kun je hem gewoon laten opsturen voor reparatie. Al heb je dan wel dikke kans dat ze alle gegevens wissen. Misschien dat ze iets kunnen doen waarmee ze het bewaren. Zat er een SD-kaartje in je telefoon? Dikke kans dat je foto's daarop staan, en dan is er geen probleem. Dat SD-kaartje doe je dan in je Young, en dan kun je kijken wat er op dat kaartje staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: