Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn iPhone beter wifi bereik heeft?

Ik heb een iPhone 4 en een iPod touch. Ik heb vaak dat als ik in een wifi zone ben (thuis of ergens anders) dat mijn iPod 3 streepjes bereik heeft en mijn iPhone niks. Hoe kan dat? En hoe kan ik er voor zorgen dat mijn iPhone 4 toch de wifi pakt. (Voor de duidelijkheid, mijn wifi staat gewoon aan)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

de Iphone 4 heeft een probleem met de antenne als je het in je hand vasthoud, een oplossing hiervoor zou kunnen zijn een hoesje kopen.

ben er niet zeker van of dat ook de WiFi beinvloed, maar het is het proberen waard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nieuwe update van apple geeft bij veel gebruikers het probleem dat ze geen verbinding meer kunnen maken met wifinetwerken. Veel mensen hebben dat probleem maar apple ontkent dat het aan de nieuwe software ligt. Je kunt hem bij de apple store laten reparen maar dit kost over de 200 euro. Je kunt hem ook laten jailbreaken maar dan is alle garantie er af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn iPhone 3GS heeft na een val zeer slecht wifi ontvangst. Ik moet praktisch naast mijn zendpunt gaan staan, dan werkt het wel. Anders is de ontvangst te zwak. Misschien is hetzelfde aan de hand in jouw geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing