Mijn pas gekochte telefoon bevat gebreken die verkoper & fabrikant niet kunnen vinden. Wat nu?
Ik heb 2.5-3 weken geleden een Samsung Galaxy S3 gekocht waar er donkere vlekken in het scherm zitten, alleen zichtbaar bij donkere omgevingen en bij donkere beelden op het scherm zelf.
Ik ben hiermee naar de MediaMarkt gegaan waar ik het toestel gekocht heb, maar deze vonden het probleem niet en dachten (heel logisch) een software-reset te doen om een hardware probleem op te lossen. Zelfde middag meteen weer terug gegaan omdat de vlekken er uiteraard nog steeds zaten. Ze hebben het toestel toen naar het Samsung reparatie/whateverpunt gestuurd. Ook bij Samsung zelf hebben ze geen mankementen geconstateerd terwijl deze er wel degelijk zijn, het zij slecht zichtbaar. Wat kan ik nu nog doen?
Toegevoegd na 7 minuten:
MediaMarkt geeft hierbij ook aan dat ze niet willen vergoeden/omruilen zolang zij de klacht niet kunnen achterhalen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.