Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Whats app geeft zelf nog 6 andere mogelijkheden hiervoor:

'Geen WhatsApp-berichten kunnen versturen en ontvangen kan frustrerend zijn. Toch zijn er verschillende redenen waarom dit kan voorvallen. Daarom nemen we ze samen met jou door in dit artikel.
De voornaamste reden waarom je geen WhatsApp-berichten kunt versturen of ontvangen, is een slechte internetverbinding. Lees dit artikel om na te gaan hoe je dit probleem oplost.
Is WhatsApp nieuw voor je en weet je niet hoe je aan de slag gaat? Hier kom je meer te weten.
Als je heel zeker weet dat WhatsApp is verbonden met het internet, zijn er enkele andere redenen waarom WhatsApp-berichten niet worden verstuurd of ontvangen:

1. Je telefoon moet worden herstart. Zet je telefoon uit, wacht 30 seconden en zet deze terug aan.
2. Het contact dat je een bericht stuurt, heeft je nummer geblokkeerd. Weet je niet zeker hoe je dit kunt achterhalen? Lees dit artikel.
3. Je hebt de initiële verificatie niet voltooid.
4. Het nummer van het contact dat je een bericht probeert te sturen via WhatsApp is niet juist ingevoerd op je telefoon.
5. Je hebt onlangs de simkaart verwisseld op die telefoon. WhatsApp werkt alleen met één nummer per apparaat. Raadpleeg dit artikel.
6. Je gebruikt een Nokia S40 Series-telefoon in India. Hier vind je meer informatie (in het Engels).

Als geen van deze mogelijke redenen aangeven waarom je geen berichten kunt versturen of ontvangen, kun je mogelijk het probleem oplossen door WhatsApp te verwijderen en opnieuw te installeren.''

Als ik merk dat ik geen berichtjes binnen krijg, helpt het vaak om zelf een berichtje te sturen naar iemand. Geen idee waarom, maar vaak krijg ik daarna alle berichtjes binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb ik ook last van. Waarschijnlijk zit je dan net iets te ver van het kastje dat het wifi signaal uitzendt, waardoor je internet langzamer is. Dat is bij mij wel het geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding