De app Calls Blacklist op mijn samsung galaxy S3 blijft nummers blokkeren, ongeacht of ik de app verwijderd heb. Hoe kom ik hier vanaf?
Ikheb de app Calls Blacklist (waarmee je telefoonnummers kunt blokkeren) een aantal maanden geleden geïnstalleerd op mijn samsung galaxy S3 en hij werkte prima. Toen ik een paar weken terug een nieuwe blokkering wilde aanmelden zag ik dat de lijst met geblokkeerde nummers verdwenen was. Wel werkte de blokkering: ik kon niet meer worden gebeld door het nummer dat ik wilde blokkeren. Later wilde ik een nummer van de blacklist verwijderen maar dit kon dus niet doordat de blacklist niet zichtbaar was. Ik heb toen de gehele blacklist verwijderd maar ook dit werkte niet. Uiteindelijk heb ik de hele app verwijderd maar zelfs toen was ik niet meer bereikbaar voor deze nummer (je hoort een in-gesprek-toon). Hoe zorg ik nu ervoor dat bepaalde nummers weer van de blacklist kunnen worden verwijderd? Of hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat deze app, inclusief extra's, definitief van mijn telefoon wordt verwijderd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.