Moet ik bij het vervangen van de accu van mijn HTC Desire kiezen voor een origineel of 'nep' exemplaar? (zie ook uitleg)
Na ruim 2,5 jaar goede dienst begint mijn HTC Desire kuren te vertonen en dan eigenlijk vooral de accu. Op zich gaat hij altijd nog relatief lang mee, maar zodra hij bijna leeg is, moet je hem ook echt snel aan de lader leggen, anders valt hij gewoon direct uit (terwijl de accu dan nog voor 15% vol zou moeten zijn en een noodtelefoontje nog zou moeten kunnen).
Als ik kijk naar een nieuwe accu (wat volgens mij de oplossing moet zijn), dan kom ik voor een originele HTC-accu uit rond de 35 euro. Een 'nepperd' komt uit rond de 20 euro, maar als ik op eBay kijk, kan ik er zelfs al eentje bestellen voor ongeveer 4 euro (inclusief verzendkosten).
Nu vraag ik me dus af of ik niet beter voor een 'nepperd' kan kiezen gezien het grote prijsverschil, maar ook of dat exemplaar op eBay eigenlijk niet net zo goed is als de andere 'nepperds' die via de Nederlandse webshops worden verkocht?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.