Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een S-pen (stylus) kopen met een zeer fijne "tip" die geschikt is voor een capacitive touchscreen?

Ik heb overal gezocht maar kon niks vinden misschien dat hier iemand mij verder kan helpen?

Ik zoek dus een Waar S-pen (stylus) met een zeer fijne "tip" die geschikt is voor een capacitive touchscreen...

Toegevoegd na 54 minuten:
Dat woord ''Waar'' onderaan is een tikfout, mijn excuses...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ten eerste is de S-Pen alleen geschikt voor bepaalde Samsung apparaten met een speciale digitizer (touch screen zegmaar) die daarmee kan werken. Niet iedere stylus die met een capacitief touchscreen kan werken is een S-Pen.

Die stylussen voor capacitieve touchscreens kun je op verschillende plekken halen. Ondermeer op internet. Check ebay of marktplaats voor webwinkeltjes die het voor een paar euro hebben liggen.

Kwa reguliere winkels is het wat lastiger te zeggen. Ik neem aan dat je bij de telecomwinkels wel terecht kan. Niet de providers, maar gewoon de 'GSM-Turk' zegmaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt een pen voor PDA proberen. Geen idee of dat werkt voor je. Voor zover ik weet zijn de stylus pennen met een rubberen tip.

In de bron een link waar er een paar staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing